Annons:
Etiketteuropeisk-skräckfilm
Läst 1185 ggr
Greigh
3/30/13, 7:58 PM

Rec 3: Genesis

Clara ska knyta banden med sin dröm-man och såväl kusiner som bröllopsfotografer närvarar på plats för att bevara minnena av deras livs lyckligaste dag. Under kvällen drar festligheterna igång och allas humör är på topp, utom Claras kusin som blivit biten av en till synes död hund. Kusinens likblekhet övergår i omättlig hunger och snart bryter hela helvetet löst.

Den tredje delen av det spanska skräck-fenomenet utspelar sig innan föregångarna och bryter alla regler medan mytologins trådar nystas samman. Missa inte denna puls-höjande rysare om äkta makar som tar till medeltida rustningar och motorsågar för att överleva den mardrömslika bröllopsnatten.

Annons:
Dick Winchester
3/30/13, 10:12 PM
#1

Tyvärr ingen höjdarfilm. Går ifrån realismen och terrorkänsla från dom två första filmerna och smäller in over the top gore och humor som är helt opassande denna filmserie. Hoppas Apocalypse blir bättre.

Greigh
3/31/13, 8:57 AM
#2

Apocalypse? Är det den fjärde filmen i serien?
Hade väl räckt med en film av Rec!

videobruden
3/31/13, 12:06 PM
#3

Ja denna delen tycker jag var helt värdelös, kändes rätt meningslös och jag trivdes inte alls med skådisarna, var väldigt B för mig

Zadeira
3/31/13, 2:48 PM
#4

Håller helt med om att denna inte var mycket att hänga i granen om man säger så.

Dick Winchester
3/31/13, 3:02 PM
#5

#2 Jepp det är fjärde filmen.

[Tilde]
4/2/13, 11:23 PM
#6

Den första REC-filmen är en av mina favoritskräckisar! Sedan gick det utför… 3:an var ju inte direkt en favo om man säger så. 🤐

Annons:
Upp till toppen
Annons: