Annons:
Etikettsenaste-sedda-köpta-filmer
Läst 1023 ggr
[Viiicksen]
4/9/13, 8:58 PM

The Shrine

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg nyligen filmen "The Shrine" från 2010 som handlar om några journalister som har kommit över information om en eventuell sekt i en polsk by, eller i alla fall något lustigt som byn döljer för allmänheten. 

Personligen så tycker jag att filmen har ett ganska intressant koncept men jag vill inte spoila allt för mycket ifall det skulle vara så att någon inte har sett den. Tanken bakom filmen är i vilket fall som helst unikt, jag har nog inte sett något i samma stil. Sen kan jag visserligen polska också, vilket gjorde det lite roligare för mig (den är inte helt på polska, den är främst på engelska). 

En grej jag störde mig på däremot var när några scener som utspelade sig i dimma var riktigt dåligt gjorda med effekterna, men det får man ta med en klackspark, inget att hänga upp sig på.

Har du inte sett den så rekommenderar jag den ifall du skulle få tid över och inte vet vad du ska titta på. Har du sett den? Dela med dig av dina åsikter (gärna utan att spoila för mycket)!

Annons:
[Tilde]
4/10/13, 8:53 AM
#1

Den har jag faktiskt funderat på, men folk har sagt att den är dålig så jag skippade det… Kanske borde ge den en chans i alla fall :)

Dick Winchester
4/10/13, 9:32 AM
#2

Såg denna för nåt år sen och tyckte inte den var nån höjdare.

Upp till toppen
Annons: