Annons:
Etikettövrigt
Läst 1440 ggr
[Viiicksen]
5/6/13, 1:42 PM

The Woman?

Kollade runt på youtube efter intressanta trailers för skräckfilmer. Hittade denna som verkade lite speciell. Är det någon som har sett den eller har hört några rykten om den? Annars är det fritt att kommentera vad man förväntar sig av en film med en sådan trailer.

Annons:
Zadeira
5/6/13, 2:43 PM
#1

Inte hört talas om den men jag tycker att trailern definitivt lockar till att se den.

[Tilde]
5/6/13, 6:25 PM
#2

Jag älskar den filmen! Den är inte direkt läskig, men extremt otäck. Man får liksom en dålig känsla i magen av den. Det är ju en annorlunda skräckis som är hemsk på ett annat sätt (utan BADABOOOM *hög musik och någon som plötsligt hoppar fram i bild*). Värd att se! 👍

[Viiicksen]
5/6/13, 6:50 PM
#3

#2 Då ska jag ta mig tid att titta på den, blir väldigt nyfiken, den verkar intressant! 

😂

[Tilde]
5/6/13, 6:54 PM
#4

#3 Den är ganska störd.. xD Jag rekommenderar att kolla på första filmen (The woman är ju en uppföljare) EFTERÅT, för den är riktigt dålig och gör så man skulle tänka annorlunda om The woman.

[Viiicksen]
5/6/13, 6:57 PM
#5

#4 Jaha, så jag ska först se denna - The Woman - och sen föregångaren… som heter?

[Tilde]
5/6/13, 7:07 PM
#6

#5 Var tvungen att googla… Den heter Offspring :)

Annons:
[GerbilLooover]
5/6/13, 7:38 PM
#7

Jag har inte hört talas om The Woman innan, men när jag såg trailern tyckte jag den verkade bra! Får ta och se den på onsdag när jag är ledig :)

Bulle
5/8/13, 11:29 AM
#8

Har sett den, inget nytt men ganska ok.

www.stickorgarn.com

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Fanatisk Film
5/16/13, 1:12 AM
#9

Jag tyckte den var riktigt bra!

juzee
7/11/13, 2:17 AM
#10

Ganska sent att skriva en kommentar på denna tråd men jag tänkte bara tacka så mycket med tanke på att jag såg ca 20 min av denna film för några veckor sen och tyckte den verka bra och nu hade jag helt glömt bort att se klart den förnst jag såg inlägget , så tacktacktack! 😃

Duvethon
7/15/13, 1:29 PM
#11

Har sett The woman, tycker den är bra :)

Annorlunda skräckfilm.

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Upp till toppen
Annons: