Annons:
Etikettövrigt
Läst 1494 ggr
[[Mellebelle]]
5/11/13, 6:29 PM

evil dead?

Funderar på och fara och se på evil dead med mamsen till veckan, ni som sett den, va tycker ni om filmen? är den läskig? :p

ni får inte avslöja allt från filmen! men ni kan ju säga ifall den e bra eller dålig :)

Annons:
[Viiicksen]
5/13/13, 2:37 PM
#1

Jag har inte sett den, jag skulle faktiskt göra det, men sen läste jag en massa recensioner på imdb. I princip alla har endast gett 1-2 av 10 i betyg och klagat något extremt på hur dålig den är. Men trots det så ligger den på 7 av 10 i snitt när det gäller filmkritikernas betyg. Så jag funderar på att ge den en chans i alla fall.

[Viiicksen]
5/14/13, 10:42 PM
#2

…precis hemkommen från biografen och jag måste ju säga att jag verkligen tyckte om filmen! Sorgligt nog måste jag säga att jag inte sett orginalet, mer än ett par småklipp. Men det jag fick se idag var riktigt otäckt. Filmen var händelserik från början till slut och vid väldigt många tillfällen fick jag klämma åt min partners hand. Det dåliga med filmen var att slutet sjukade ur totalt. *spoiler* Filmen borde ha slutat innan blodregnet, för därefter kändes det ganska överdrivet.  Scenen där handen fastnar under bilen var skrattretande *slut på spoiler*. Annars var filmen fantastisk! Jag var mycket road av att kolla på den.

😈

[[Mellebelle]]
5/15/13, 3:16 AM
#3

Haha såg oxå filmen idag! Väldigt bra var den faktiskt en film man kan rekomdera! Hoppade till ett antal gånger ;)

Bulle
5/17/13, 11:21 AM
#4

Denna hoppas jag verkligen på.

Såg motorsågmassakern den var skit.

www.stickorgarn.com

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Fanatisk Film
5/17/13, 12:31 PM
#5

Det blir väl till att se den så småningom!

Badgertastic
5/22/13, 8:21 PM
#6

Tänkte se den på lördag på bio. Inte ofta man ser skräckfilmer på just biografer förutom DMB så då kan man lika väl passa på att se Evil Dead :)

Omnia mea mecum portoDjävlas

Annons:
[[Mellebelle]]
5/22/13, 9:16 PM
#7

Ni blir inte besvikna! ;)

Calcifer
7/25/13, 3:04 PM
#8

Mja. Nu gillar jag visserligen inte originalet heller men tyckte inte remaken var nåt vidare bra heller.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Grodan
7/25/13, 4:14 PM
#9

Jag gillar väl någon scen, annars blev jag nog lite besviken… jag kände mig också lite rastlös av den…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

kundvagnsgnu
8/17/13, 5:56 PM
#10

Den är okej! Underhållande, eller vad man nu ska säga. För mig gällde det bara att se det som att det är en ny film baserad på kult-klassikern från -81, och inte samma film 30 år senare. Typ.


[Devya]
8/18/13, 9:17 PM
#11

Jag gillade den här filmen för jag hade väldigt låga förväntningar på den. Så jag blev positivt överraskad. Jag älskade slutet då en viss person dök upp. :)

[Tilde]
9/24/13, 9:22 PM
#12

Gammal tråd, men Evil dead var bland de sämsta filmer jag någonsin har sett. Så sjukt dålig och inte läskig på något sätt. Underhållande var den knappt heller… skrattade dock lite i slutet när det spårade ut. 😛

Novelia
9/29/13, 7:32 PM
#13

Såg den igår… Min reaktion var: "Eeeeeeeeeeeeeeeehmn…. ooookeeeeej." typ.

I have no sympathy for people without empathy

Annons:
Upp till toppen
Annons: