Annons:
Etikettskräckfilms-event
Läst 2132 ggr
I want to belive
2013-07-02 13:42

The fourth Kind

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick mig att tänka om.

 Ni som inte sett den , JAG rekomenderar den.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
[Junijuli]1
2013-07-02 20:28
#1

Älskar den filmen!!

I want to belive
2013-07-02 20:56
#2

Jag med !!! :D

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[Devya]
2013-07-03 08:53
#3

Nja, jag försökte se den två gånger men för mig gick den inte hem. Kanske för att jag störde mig på att det sa" based on actual true case studies" och det är totalt skitsnack. =/

I want to belive
2013-07-03 12:54
#4

Okok ! Alla gillar inte den har jag märkt hehe. Well, de är ju så att självaste historien bakom allt är möjligen sant, men platser och personer samt skådisar är INTE på riktigt, tjejen som spelar i dom "riktiga" sekvenserna /filminspelningarna lever ju och mår bra idag XD, helt vanlig skådis :)
Så conceptet dom försökte få verka verkligt är ju lika värdelöst som paranormal aktivity  (värdelös film enligt mig) , men många är  ju idag att , ska de vara aliens så ska dom synas och vara monster..XD
Men jag är ju troende till dessa så kallade " Grey Aliens" ( kalla mig hjärntvättad :P)

Så mycket handlar ju om intresse och vad som lockar en själv :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[Junijuli]1
2013-07-03 14:53
#5

#4 Håller med till punkt o pricka :-)

I want to belive
2013-07-03 15:15
#6

Bra att folk förstår iaf , iaf vissa ;)☀️

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
[Viiicksen]
2013-07-03 15:21
#7

Tittade på filmen igår eftersom jag blev nyfiken. En helt okej film, men som sagt i #3 så kändes det lite lamt att påstå att det skulle vara verklighetsbaserad. Annars var den ganska intressant att se på :)

I want to belive
2013-07-03 15:32
#8

Well, Haha… Jag tror ju knappast att mänskligheten har kommit så långt att dom fått RIKTIG RIKTIG kontakt med utomjordingar på kamera så där väl ! xD
Men självklart har sådant hänt, de är väldigt dumt att neka till.

Det där är ju något som sker indviiduellt, Om man är troende till sådant och själv har haft så kallad experience. Jag är troende till utomjordingar Och Ufon.

Men Yes, den är väldigt intressant enligt mig :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Greigh
2013-07-05 13:49
#9

Jag tror inte på något, men nekar heller inte till sakers existens. Av alla miljoners miljarder planeter och galaxer i rymden så vill jag inte neka till att jorden skulle vara den enda planeten med levande varelser. Och mycket väl kan dem befinna sig på våran planet. Jag tror inte på det, men jag gillar att spekulera för helt ologiskt är det inte.

I want to belive
2013-07-05 14:58
#10

Allas tankar och åsikter är acceptabla  ! :) , annars vore vi inte unika.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[Devya]
2013-07-05 15:31
#11

Jag tror definitivt att det finns något annat där ute. Det känns ologiskt att tro att vi är ensamma.

Däremot tycker jag att själva filmen var lite löjlig då de påstodde att det faktiskt har hänt och gör man lite research så får man veta att precis allt är påhittat i den här filmen. De bara gjorde så för att få flera människor att se på filmen. Det är väl det som jag hakade upp mig på. Om de inte skulle sagt något sådant så skulle jag haft lättare för att se filmen. :)

I want to belive
2013-07-05 15:38
#12

Haha Ja, det ve en otrolig miss dom hade gjort faktist :P, de är ju liksom självklart att man söker upp det ! XD finns även inspelning under filmen på Youtube, men själva conceptet bakom filmconceptet är baserat på att andra riktiga "abductions stories " .

Sen är det upp till var och en hur man tolkar sådant och om man är tillräckligt öppen för sådant .

Min åsikt är väl, att dom må kanske komma där uftifrån, men har funnits här på jorden längre än vad vi har gjort :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Upp till toppen
Annons: