Annons:
Etikettövrigt
Läst 1149 ggr
Summerdogs
2013-07-16 19:57

Vill bara dela med mig :)

Ja som sagt så ville jag bara dela med mig av det lilla som händer i min skräckfilmsvärld! Beställt hem Constantine, insidious, Chernobyl Diaries och första sorgesången av The Walking Dead. Jag chansar bara på dessa och får det bli något så blir det! 

Filmer jag verkligen vill ha när dom går att köpa är; You're Next och Warm Bodies 🙂

Seeen så har jag faktiskt aldrig sett skräckfilm på bio så jag och några kompisar ska nog åka in och se The Purge "bara för att" 😉

===

Annons:
Dick Winchester
2013-07-17 12:06
#1

Insidious och Constantine är jävligt bra filmer! The Walking Dead är också bra. Tyvärr så är Chernobyl Diaries urusel:P The Purge var inte heller nån höjdare, superkorkad film. Warm Bodies var fan helt ok, hade förväntat mig att hata den, men icke:) You're Next får du nog dock vänta på ett tag, har ju inte gått upp på bio i USA än.

Summerdogs
2013-07-17 18:27
#2

#1

Jag är glad om en film är bra för jag är mästare på att köpa kalkonfilmer! Men du verkar vara en som kan detta området bra så om du tycker att tre av fyra är bra så får jag vara nöjd :) 
You're Next skulle la komma upp i slutet av augusti i USA så det dröjer säkert några månader innan den kommer hit, men jag hoppas att den kan vara något att se :)

[Tilde]
2013-07-17 18:33
#3

Warm bodies är ganska mysig :) Inte läskig för fem öre, utan en slags konstig feel good-film xD Halvrolig är den också!

The walking dead är jättebra! I alla fall första säsongen. 👍

Summerdogs
2013-07-17 19:47
#4

#3

Har inte heller fått ett intryck av den att den ska vara läskig men det verkar bra iaf :)

Jag Walking dead är bra för jag har hört så mycket bra om den :)

Calcifer
2013-07-25 14:32
#5

Chernobyl Diaries var en riktig skamfläck. Inte läskig för fem öre. Constantine är ingen skräckfilm, men väldigt bra.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Summerdogs
2013-07-25 20:37
#6

#5

På den sidan jag kollade så stod det att alla filmerna tillhörde "skräck" men när jag väl köpt den så stod det thriller eller något liknande. Dock gillade jag inte den filmen

Annons:
Calcifer
2013-07-25 22:13
#7

Ja, vissa hyrfilmsbutiker ställer ju Twilight under skräck också, så det är inte alla gånger de har koll…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Summerdogs
2013-07-25 22:59
#8

Sant.. Dock så hittade jag den här och dom brukar ofta stämma, men noga http://www.imdb.com/title/tt0360486/

Upp till toppen
Annons: