Annons:
Etikettövrigt
Läst 3866 ggr
RinRainicorn
7/17/13, 5:28 AM

Den läskigaste skräckfilmen du sett

Okej… Jag har än sett en film som fått mig att gå ifrån eller verklige rysa av rädsla om ni fattar vad jag menar 😛
Jag har blivit mer rädd av en bok ^^
Så skriv 1 film, den läskigaste/ruskigaste filmen ni någonsin sett! :D

är i behov av massa skräckfilmer för tillfället xD trailer vore nice också btw ;D

Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD

Annons:
[Tilde]
7/17/13, 6:32 PM
#1

REC! Första gången jag såg den så var den jätteläskig! Men det är väl för det är rent ut min värsta mardröm att bli instängd i en byggnad med zombies… 😛

Greigh
7/19/13, 12:39 PM
#2

Den enda skräckfilm som någonsin påverkat mig med skräckkänsla är originalet av The Exorcist. Efter den filmen har jag blivit avtrubbad och har aldrig blivit rädd för någon skräckfilm.

En film som gjort mig illamående är dock "Vase Des Noces" en Belgisk film som handlar om en bonde som utför sexuella handlingar med en gris och som får kultingar efter det. Det är inte själva handlingen i sig som är äcklig, utan den psykologiska atmosfären i bakgrunden. De femton sista minuterna i filmen fick det nästan att vända sig i magen på mig.

[Devya]
7/20/13, 10:49 PM
#3

Jag har inte sett några skrämmande filmer på evigheter. Minns bara att jag tyckte att E.T samt Jurassic Park var skrämmande då jag var liten plutt på 7 år. Sedan dess har inga filmer skrämt mig egentligen. Det fungerar inte då man är äldre tydligen.

Den film som har gjort mig illamående och totalt äcklad är: A Serbian Film. Den är bara för mycket. Usch.

Malyna
7/22/13, 4:17 PM
#4

Chernobyl Diares *stavning* Så sjukt äcklig!

Sajtvärd på Polen

Dick Winchester
7/22/13, 9:36 PM
#5

#4 Den är ju urusel:P

RinRainicorn
7/23/13, 6:48 PM
#6

Tack för alla tips! :D ska se till att kolla på dem :3 fast jag tror jag sett någon av dem xD men kommer inte ihåg xD

Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD

Annons:
Calcifer
7/25/13, 2:30 PM
#7

Mothman Prophecies. Grave Encounters. Trolljegeren. The Cat (Koreansk), Det (Stephen King), Paranormal Activity, What Lies Beneath, Insidious, etc.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: