Annons:
Etikettegen-skräckfilm
Läst 1133 ggr
idapttersson
4/9/14, 11:02 PM

Behöver skräckhistoria!

Hej! Ni som är experter på skräckisar, snälla hjälp mig med att få ihop ett skräckhistoria! Den ska handla om tre tjejer på en sleepover. Uppskattar all hjälp jag får! Skriv ner era bästa idéer är ni gulliga! PS: skräckhistorien kommer vara en bas på en liten kortfilm som jag och mina vänner gör lite på skoj för att visa upp på skräckfilmskväll! Tack på förhand!

Kram Ida Hjärta

http://idapttersson.devote.se

Annons:
missporcelain
4/10/14, 9:50 PM
#1

Tips: Det är en lite knasig tjej som har sleepover med sina bästa vänner som är helt olika varandra och hon själv. Hennes föräldrar ringer konstant och undrar om hon är försiktigt och har låst dörren. Efter ett tag så börjar det riva på dörren, och de blir jagade. Till slut visar det sig att det är hon själv och hennes alteregon som blir jagade och ett annat alterego är den som jagar, psykologisk skräck haha!

[Tilde]
4/13/14, 9:28 PM
#2

Det kan väl baserat på en upplevelse jag hade när jag var liten? 😃 Ca 12 år, spelade anden i glaset men en vän. Hon bad anden ringa på min hemtelefon och några sekunder senare ringde det på dörren. Eftersom min mamma inte ville att vi skulle spela anden i glaset med levande ljus så släckte vi ljusen, rullade ihop spelbrädan och gick och öppnade dörren. Det var ingen där, men snö på marken och inga fotspår alls….

Jättecreepy! 😮

missporcelain
4/14/14, 8:14 PM
#3

Coolt! Självklart kan du göra en minifilm om det!

Upp till toppen
Annons: