Annons:
Etikettövrigt
Läst 844 ggr
hund_katt
2014-05-06 17:05

'Devil' / clownfilm

någon som tittat på 'Devil' som den tydligen heter :)

ska handla om några som fastnar i en hiss, och sedan kommer de på att djävulen är bland dom.

någon som sett den och vill säga något om den?

vet inte om jag vill se den eller inte..

kan fråga med om någon har tips på någon bra skräckfilm med clowner? haha, vet, kommer inte våga gå på cirkusen som är om några veckor, men aja haha

vet.. skrev för någon månad sedan att jag inte ville se fler skräckfilmer ;) men det höll inte länge.. satte mig och kollade på exorcisten bara några dagar efter jag bestämt mig att inte se någon skräckfilm mer ;)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
ChristineL
2014-05-06 17:11
#1

DET är ju en klassiker :D

PrincessMelpomene
2014-05-06 19:06
#2

Devil är helt okej. Skulle mer påstå att det är en thriller än en skräckfilm. Men smaken är ju olika :D

Clowner; 13 moons, carnivals of souls, slown house, clowning around, clown murders, The funhouse, The clowns, Funland, the man who laughs, scary or die, stitches.

Finns många clown filmer. Här är några jag kan rekommendera. Inklusive stephen kings det (it).

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

yamher
2014-05-08 20:25
#3

skulle det inte komma ut en ny clown skräckis?

Alis volat propriis Oskyldig

PrincessMelpomene
2014-05-09 11:30
#4

jo, Clown heter den. Den gjorde först som en fake trailer men blev sedan en av dem mest efterlängtade skräckfilmerna. Den skulle/ska komm aut 2014. Har dock inte så mycket insikt i vad den handlar om mer än trailern jag såg. Verkar väldigt intressant, en liten twist på det hela ^^

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

yamher
2014-05-16 09:22
#5

spännande!

Alis volat propriis Oskyldig

: )) kram
2014-05-17 18:55
#6

Jag gillade Devil 🙂

Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: