Annons:
Etikettövrigt
Läst 843 ggr
dododdordoden
5/14/14, 3:29 PM

Vilken film är detta?

För drygt 20 år sedan såg jag på TV följande scen ur en film, såsom jag minns den: Några barn står eller sitter på huk ute på ett fält/åker/äng och verkar undersöka något på marken. På avstånd syns en mörkklädd man komma gående i deras riktning. Man förstår att det är något läskigt med mannen.

Annons:
PrincessMelpomene
5/15/14, 4:02 PM
#1

Min spontana tanke var "Children of the corn" men samtidigt tror jag inte att det är den filmen du är ute efter :/ Kan nog tyvärr inte hjälpa mer.

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

dododdordoden
5/15/14, 4:33 PM
#2

Finns det inte flera Children of the cornfilmer? Vilken av dom skulle det vara isåfall, ettan gissar jag. Var någonstans i filmen finns scenen? Jag vill inte se hela filmen, utan enbart denna scen, eftersom jag aldrig fick se hur den slutade.

PrincessMelpomene
5/15/14, 4:36 PM
#3

Skulle inte tro att det är den filmen för jag kan inte säga att det finns en sådan scen i den. Nämnde den mest för att det fanns barn och en åker med i det hela xD

Har ingen aning om vad det är för film du letar efter. Finns nog många filmer som har liknande scener.

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Upp till toppen
Annons: