Annons:
Etikettköpes-säljes-bytes
Läst 1124 ggr
Norman Bates
2014-09-28 14:58

Norman Bates säljtråd

Här tänker jag lägga in film jag har till salu..ni kan handla tryggt av mig det finns referenser på hur jag sköter mig som säljare om ni är tveksamma,.

(Lämna sen gärna en kommentar på hur ni upplevt köpet från mig).

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Annons:
Norman Bates
2014-09-28 15:16
#1

The New York Ripper / Lo squartatore di New York

Regi: Lucio Fulci

Ca 95min

1982.

Filmen är i mycket fint skick, House of Horror

(Pengarna betalas in direkt på bankkonto).

New York är inte någon direkt snäll stad. Särskilt inte när det finns en galen mördare lös. En mördare som pratar som en anka … Han använder de mest smaklösa sätten att ta livet av kvinnor, bl.a. med rakblad..

70 kr postat och klart.

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Norman Bates
2014-09-28 19:05
#2

The Devonsville terror 1983

Dr Worley (Donald Pleasence) bor i staden Devonsville, en liten och oanselig stad i norra USA. Efter att ha drabbats av en mystisk sjukdom börjar han undersöka om det finns någon koppling mellan sjukdomen och en 300-årig förbannelse som häxor gav stadens alla män, och även hans egen släkt. Samtidigt flyttar tre kvinnor in i staden helt oberoende av varandra. Kvinnorna är i rakt nedstigande led släktingar med de för 300 år sedan brända häxorna. En av kvinnorna är en återfödd häxa, och hon har kommit för att en gång för alla utkräva hämnd på stadens manliga ättlingar…Skräck från 1983 av Ulli Lommel med Donald Pleasence och Suzanna Love..

Slutsåld/utgått! Går ej längre att köpa.

60kr postat och klart.

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Norman Bates
2017-07-22 09:58
#3

Uppdate: Båda filmerna är bortbytta..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Upp till toppen
Annons: