Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 829 ggr
Duvethon
2014-10-31 15:48

Vad heter filmen?

Hej!

Jag har tyvärr råkat glömma bort namnet på en film. Den klassas som skräckfilm, men jag skulle säga att den hör mer till komedigenren. 

Den utspelar sig under halloween,  det är flera berättelser i filmen och berättelserna hoppar mellan varandra väldigt ofta. Av det jag kommer ihåg av filmen så är det en skolbuss som åker utför ett stup med många skolbarn i (dessa har olika handikapp/sjukdomar) därefter börjar dessa själar spöka (chauffören åkte utför stupet med mening, minns dock inte varför) 

En granne dödar de människor han stöter på som han senare begraver i trädgården. Man ser ofta barn som går omkring med pumpor på huvudet, det är väldigt svårt att beskriva filmen..

Är det någon som vet vilken film jag syftar på? Som sagt utspelar den sig under halloween, filmen är väldigt mesig och man ser väldigt ofta utklädda barn som går omkring på gatorna.

Tack på förhand!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Duvethon
2014-10-31 15:51
#1

Det var Trick 'r treat, en kompis visste vilken det var :) Inlägget kan tas bort om så önskas!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Upp till toppen
Annons: