Annons:
Etikettfilmrecensioner
Läst 581 ggr
Calcifer
2017-06-16 19:19

Filmer ni vill ha recensioner av?

Hallå där! Jag tänkte att jag skulle göra en tråd där det går bra för medlemmar att ge förslag på filmer ni skulle vilja ha en recension av. Kanske är det en film ni funderar på om ni skulle vilja se men inte är riktigt säker på om det är värt det, eller om det är en film ni faktiskt sett men vill veta vad just jag tycker om den. I denna tråden är båda delarna tillåtna!

Har jag inte sett filmen i fråga så kan jag i 9 fall av 10 absolut kolla in den. En del filmer väljer jag av olika skäl att inte se, men det är rätt sällan det händer för jag är rätt öppen för de flesta typer av skräckfilmer. Har jag sett filmen så försöker jag skriva ihop en recension så fort jag har tid.

Var noga med att skriva om ni vill att recensionen ska vara helt spoilerfri eller om det är okej med spoilers, så anpassar jag mig efter det. Jag kommer på egen hand försöka skriva åtminstone en recension i veckan då jag avverkat så pass många skräckisar att jag har mycket att ta av, men det går alltså för er att ge förslag eller önskemål på vilken film jag ska recensera härnäst.

Vilken typ av skräckfilm spelar ingen roll. Kravet är dock att den faktiskt kommit ut, hur mycket jag än skulle vilja så kan jag inte se filmer som inte ens kommit ut på bio än. :P

Tjingeling så länge!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

  • Redigerat 2022-05-17 09:25 av Niklas
Annons:
Upp till toppen
Annons: