Annons:
Etikettamerikansk-skräckfilm
Läst 466 ggr
Calcifer
6/19/17, 8:52 PM

Birdemic - sämsta skräckisen någonsin? [SPOILERS]

SPOILERS FÖREKOMMER!

Är det någon förutom jag som sett denna train-crash film? Alltså, vi snackar en film så dålig att man undrar om alla var höga när de kom på att göra den. Handlar kort och gott om en kille som typ är försäljare eller nåt, som stöter på en gammal klasskamrat och de blir kära. Sen börjar fåglar bli galna, typ The Birds eller nåt men i värdelös version. Jag kan ofta förlåta dåliga specialeffekter, men denna tar priset. Och handlingen har ingen logik. I en scen hittar de två barn vars föräldrar dött så de tar med dem i sin bil. Två sekunder senare är barnen jätteglada. Två sekunder senare sitter de på en strand och äter take-out. Err. Vad hände med att det mest var fiskmåsar som attackerade folk? Skådespelarna var värdelösa, manuset måste ha varit skriven av en mullvad på crack eller nåt, det känns som om filmen typ gjordes för att någon förlorade ett vad på fyllan.

Jag har sett många dåliga filmer i mina dagar, men denna är den sämsta. Sämre än The Room. Om ni inte sett den. Gör det inte. Se trailern, skäms, och stäng ner skiten innan ni får en hjärnblödning av tristess… Ni skulle få mer nöje av att sitta i ett tyst rum och lyssna på era celler som dör…

Och av någon anledning har filmen fått en uppföljare. What's wrong with the world?!?!?!

Länk till första.
Länk till andra.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Sollar
7/25/17, 2:49 AM
#1

Haha, trailern ser ut som om någon gjort en parodi på en skräckfilmstrailer.

Men jag nominerar också en film till sämsta skräckis någonsin, Abbey Grace. Fruktansvärt dålig på alla sätt, handling, manus… skulle kunna skriva massa saker som stör mig men gissar att det finns någon spoiler-regel. Fast jag kan inte tro att någon skulle vilja se den.

https://www.youtube.com/watch?v=2s-e2s19fPE

Calcifer
7/25/17, 9:28 AM
#2

#1 Haha nu måste jag fan ta och se den där någon dag bara för att. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sollar
7/25/17, 1:30 PM
#3

#2 Ja det kan du ju göra så kan vi starta en spoilertråd och gnälla över hur dålig den är.☝️

Calcifer
7/26/17, 6:45 PM
#4

#3 Jag har snart sett halva, jag lovar att göra en tråd när jag är klar. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sollar
7/27/17, 7:48 PM
#5

#4 Då ska jag fundera på vad jag ska klaga över först. 😉

Upp till toppen
Annons: