Annons:
Etikettövrigt
Läst 410 ggr
Calcifer
7/22/17, 1:03 AM

Filmer ni inte kunde se klart

Vilka skräckfilmer kunde ni inte se klart, och varför?

För min del kunde jag helt enkelt inte se klart I Know Who Killed Me med Lindsay Lohan för den var så otroligt dålig. Jag är rätt bra på att se klart filmer ändå, men den… herregud vilken smörja.

Sen när jag var liten fick jag vänta några år innan jag såg klart The Evil Dead. Vet inte riktigt varför, när jag ser den nu tycker jag den inte är läskig för fem öre men när jag var liten blev jag livrädd. Och då hade jag ändå sett t:ex Det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Norman Bates
7/22/17, 6:59 AM
#1

The Amityville Curse, vilken skitfilm!

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

[LadyK]
7/24/17, 8:35 AM
#2

Faktiskt ingen, är likadan med böcker jag tycker är kassa. Jag tragglar mig igenom för att kunna säga vilken skitbok eller film efteråt.

Zadeira
7/24/17, 9:09 AM
#3

Jag är som som somnar efter halva filmen om den är tråkig och det har jag gjort alldeles för många gånger för att komma ihåg alla. Har aldrig aktivt stängt av en film, för jag somnar innan jag ens bestämmer mig för att inte se klart om filmen är dålig ;)

Calcifer
7/25/17, 9:37 AM
#4

#3 Jag önskar jag kunde somna ifrån filmer ibland. Mest ligger jag och gnäller högt för mig själv eller till katterna om hur förjäkla dålig filmen är men stänger inte av heller. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: