Annons:
Etikettamerikansk-skräckfilm
Läst 430 ggr
Calcifer
7/27/17, 6:20 PM

Ny Det trailer!

Nu finns det ännu en trailer till nya remaken av Stephen Kings Det.

Någon mer än jag som längtar som en tok?!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Norman Bates
7/27/17, 6:34 PM
#1

Har precis sett originalet som  inte är nått mästerverk, så hoppas nu innerligt att den här nya filmen inte blir ett magplask, kanske en trend i att göra remaks på gamla Stephen Kingfilmer i såna fall hoppas jag dom inte ger sig på "Storm of the Century" den miniserien är perfekt som den är..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Zadeira
7/27/17, 6:35 PM
#2

Varför känns det som om denna kommer vara läskigare än originalet? 😉😃Originalet var ruggigt spännande och bra, men denna känna helt klart som om den har mer jump-scares och är mer skräck.

Calcifer
7/27/17, 6:56 PM
#3

#2 Originalet hade mer komedi över själva clownen. Att han retades med dem mer på ett humoristiskt sätt än vad som verkar vara fallet i denna remake.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
7/27/17, 7:30 PM
#4

#3 Jag minns inte hur gammal jag var, men jag var i alla fall inte gammal, när jag såg IT första gången. Tyckte den var läskig som fasen då, första gången. Sen när man sett den igen var den mer spännande än läskig.

Calcifer
7/27/17, 7:31 PM
#5

#4 Jag var 7. Då blev jag livrädd, men helt ärligt tycker jag fortfarande den är väldigt läskig. Inte typ skrik-läskig, men att den ändå stannar kvar hos en.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[LadyK]
7/28/17, 8:32 AM
#6

Jag längtar också som en tokig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: