Annons:
Etikettamerikansk-skräckfilm
Läst 1356 ggr
Calcifer
2017-07-31 19:01

Jigsaw trailer

Den nya Sawfilmen kommer snart ut på bio. Vad tror ni?

Själv vill jag inte ha en till film. Jag tycker de första sju är fantastiska och slutet var perfekt. Vill inte riskera att det spårar ur. Sista filmen var ju lite hetsig, mest för att de egentligen hade tänkt göra den som två filmer, och det är synd och jag tycker det märks. Men det blev ändå bra tycker jag. Så som extremt stort Sawfan är jag skeptisk.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Zadeira
2017-07-31 20:50
#1

Jag ska absolut se den. Men tycker inte det känns som en nödvändig film direkt.

Calcifer
2017-07-31 20:57
#2

#1 Lite så känner jag också. Jag hoppas Tobin Bell får vara med mer dock. Vet att hans karaktär är död, men i sjunde filmen hade han EN scen. Blah för det!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
2017-07-31 21:01
#3

Jag tror jag får se i allafall de tre sista filmerna igen. Trots att det var lång tid sen de första kom minns jag dem jättemycket, men de sista filmerna minns jag knappt alls. Eller så är det för att SAW 1-3 typ alltid går på TV, men inte fler.

Calcifer
2017-07-31 21:06
#4

#3 Jag är en sån där riktig nörd som ser om filmerna minst en gång per år, haha. xD

Men de är verkligen… gud, kan inte beskriva. 2011 sålde jag ett elpiano och offrade en hel del annat för att åka till London Film and Comic Con bara för att träffa Shawnee Smith som spelar Amanda. Var helt underbart. Fick många bilder på oss, flera autografer, vi pratade jättemycket och jag har hennes autograf plus hennes "my girl" tatuerat över hjärtat (som hon skrev på en bild av oss eftersom hon vid det laget kände igen mig). 

De filmerna har en verklig speciell plats i mitt hjärta. Det sista jag vill är att nya filmen förstör vad de andra byggt upp.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
2017-07-31 21:09
#5

#4 Vad är det med just SAW filmerna som du gillar så mycket?

Calcifer
2017-07-31 21:13
#6

#5 Oj wow. Vart ska man börja…

Jag tror mycket är typ… det "under" vad man faktiskt ser. Motivation. Typ. Vad är vi som människor kapabla av, måste vi förtjäna det liv vi lever när det finns totalt oskyldiga som dör varje minut… Mycket sånt. Mycket ont/gott, är man det ena, är man det andra, kan man vara båda? Hur långt kan vi pressas, hur högt värdesätter vi livet, varför värdesätter vi det som vi gör…

De får mig att tänka. Om man säger så. Tänka mååååånga tankar. Som författare tycker jag det är så otroligt intressant med sånt som liksom ligger i lager. Och filmer där jag har en massa teorier som kanske inte har något direkt stöd men som JAG känner skulle kunna finnas.

Det är väl lättaste sättet att förklara på. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Zadeira
2017-07-31 21:16
#7

#6 Jag förstår precis hur du menar!

Calcifer
2017-07-31 21:17
#8

#7 Tur att någon gör det!

Haha, på ett forum där jag var aktiv förut diskuterade jag och en annan användare våra teorier så detaljerat att vi skrev våra svar i Word och oftast var de på 2-3 sidor minst. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

papa-bear
2017-07-31 22:22
#9

shawnee smith och charlie sheen, vilket gulligt par.

Upp till toppen
Annons: