Annons:
Etikettpresentation
Läst 1317 ggr
Duvethon
2013-02-17 14:12

The hills have eyes

Till att börja med vill jag presentera mig, är en 15 årig tjej som är ny här på Skräckfilm iFokus och jag älskar verkligen dessa underbara filmer! Har sett så många så jag kan nästan säga att jag är immun mot skräckfilmer, blir knappast rädd längre. :) Så tips om riktigt läskiga är välkomna!

Nu till frågan, har några av er sett The hills have eyes 1 & 2? Jag själv är inte så förtjust i Slasher(?) filmer men jag tycker om storyn bakom det hela, varför dem är som dem är osv. Vad tycker ni om den filmen?:)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Greigh
2013-02-17 14:29
#1

Är du immun så är det så gott som kört. Jag har varit immun mot skräckfilmer sedan jag var 8 år gammal och har aldrig sedan dess blivit rädd för skräckfilmer, jag har gått igenom omkring 10.000 skräckfilmer så jag är stor-veteran och vet med mig att det bara är att ge upp hoppet. Men varför fortsätter man då att se skräckfilm kanske man undrar sig? Jo, för att någon gång hitta det där lilla extra som får en att bli rädd eller känna obehag.

Jag älskar de gamla The Hills Have Eyes filmerna av Wes Craven, har dock inte sett re-maken på dom, så där kan jag tyvärr inte uttala mig.

[Tilde]
2013-02-17 17:28
#2

Själv har jag varit "immun" mot skräckisar, men på senaste tiden har jag börjat bli oförklarligt rädd för ganska mycket - om jag ser dem ensam! Vet inte hur det kunde komma så "sent i livet". 😛

Nåja, The Hills have eyes har jag sett, både ettan och tvåan, men gillade bara den första filmen.

Duvethon
2013-02-17 18:52
#3

#2 Vad "roligt" att höra! Då kanske det finns hopp för mig iallafall, haha. ;) Okej! :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

chade
2013-02-18 23:25
#4

Jag är väl också lite halvt immun, men ibland så händer det att det blir lite nervkittlande när jag tittar på vissa filmer :P

Hills have eyes tycker jag mest är rolig, på grund av alla mutanter, och lite äcklig. Är inget stort fan av filmer med massa blod och splatter :P Men filmerna är väl helt okej, har sett många mycket värre filmer :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Mantissa
2013-02-19 06:55
#5

Såg remaken på tv för ett par veckor sedan, riktigt bra tycker jag. Eller, ja, helt ok i alla fall ;)

Upp till toppen
Annons: