Annons:
Etikettamerikansk-skräckfilm
Läst 1735 ggr
Dick Winchester
4/21/13, 10:53 AM

Dark Skies (2013)

Verkar mysigt creepy.

As the Barret family's peaceful suburban life is rocked by an escalating series of disturbing events, they come to learn that a terrifying and deadly force is after them.

Annons:
Mantissa
4/21/13, 10:56 AM
#1

Jag är en av dem som älskade paranormal activity, så jag kommer defenitivt se den här!

Greigh
4/21/13, 5:06 PM
#2

Ser rätt underhållande ut ändå. Lite utomjordlingar kan man inte få nog av :P

[jadestone]
4/23/13, 1:51 AM
#3

Den var riktigt bra :)

Grodan
4/26/13, 9:51 PM
#4

Jag blev lite besviken. Hade längtat lite för mycket.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[GerbilLooover]
4/27/13, 4:46 PM
#5

Den verkar bra, ska nog se den :)

Zadeira
5/23/13, 9:31 AM
#6

Såg den för någon dag sen och tyckte att den var rätt okej. Om man ska gnälla på något så var det väl att den var rätt förutsägbar, och halva filmen genom satt jag och tänkte att huvudpersonerna var ganska korkade som missade det "uppenbara". Men å andra sidan är ju många såna här filmer så.

Annons:
[Viiicksen]
5/23/13, 10:11 AM
#7

Jag har också funderat på att se den. Någon mer som sett den? Tycker om att höra lite åsikter innan jag ser en film :)

#3 Vad var det som gjorde den bra?

#4 Vad var det som gjorde dig besviken?

Grodan
5/31/13, 3:36 AM
#8

#7 Det var för lite aliens och för mycket snack o för mycket filmvisning av mammans ansikte😛


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Devya]
6/5/13, 1:25 PM
#9

Jag har sett den och den var nog inte särskilt bra tyvärr. Jag brukar inte ha något emot b-filmer men den här var nog inte så intressant. Men den går väl att se på.

Calcifer
7/25/13, 3:04 PM
#10

Jag gillade den.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

hund_katt
11/26/13, 7:29 PM
#11

den bästa jag sett(dock bara sätt typ två skräckfilmer xD ) men jag gillar den jättemycket. riktig rysare ;) vissa scener gick jag och la mig jämte kompisarna(jag log i soffan och de andra på madrasser, på tjejkväll) och vågade inte gå upp på toa själv :P och så(ni som sätt den fattar) fort det kliade bakom örat skrek jag 'nej, jag är besatt!!'

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: