Annons:
Etikettövrigt
Läst 1057 ggr
Duvethon
2013-05-08 18:43

Filmtips?

Hej!

Ikväll har jag tänkt se en skräckfilm, har sett väldigt många så jag har slut på idéer!

Jag gillar filmer i stil med The haunting in connecticut, The last house on the street, Gothica, Martyrs, The uninvited m.fl. Jag gillar alltså väldigt skrämmande filmer (blir sällan rädd) med en bra och gripande handling. Helst filmer som är gjorda efter 2000.

alla filmtips uppskattas! 🙂

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Greigh
2013-05-08 18:51
#1

Har du sett The Innkeepers?
Köpte nyss hem den, men inte sett den än.

Ge den ett försök, det är en spökfilm!

lamadrina
2013-05-08 18:55
#2

samma har..

forth kind, the possession, mama, shutter, woman in black, drag me to hell, paranormal activity och serien paranormal witness ar grym

Duvethon
2013-05-08 18:57
#3

#1 Har bara läst dåliga recensioner om den, visst, alla tycker olika men ändå… kollade nyss trailern och det enda filmen verkar handla om är om ett hemsökt hus som dem är i… lockar mig inte. 😴

har du något annat tips?

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Duvethon
2013-05-08 19:11
#4

#2 sett alla förutom 'forth kid', ska kolla upp! 

edit: såg att jag läste fel! filmen heter självfallet forth kind, och den har jag sett. så har sett alla. :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Viiicksen]
2013-05-09 14:02
#5

Mirrors kanske? :)

Duvethon
2013-05-09 21:47
#6

#5 Har sett både ettan och tvåan. :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Upp till toppen
Annons: