Annons:
Etikettzombie-kannibaler-monster
Läst 1866 ggr
emoflickan
7/13/13, 7:23 PM

Komedizombiefilmer:)

Som den zombienörd jag är så älskar jag zombierullar med komediinslag. Shaun of the dead är absoluta favoriten..måste ha sett den minst 30 ggr :) Hur som helst, tänkte tipsa om en film jag såg häromdagen, Detention of the dead. Mycket underhållande, dålig rating på imdb men det brukar ju inte säga spec. mycket :) Se den!

För övrigt såg jag Sharknado idag…kanske inte rekommenderar den lika mycket, men gillar man dessa scifirullar som produceras lär man gilla denna :)

Annons:
Dick Winchester
7/13/13, 8:33 PM
#1

Sett Undead?

emoflickan
7/13/13, 8:35 PM
#2

Oh ja :) Ovanligt med zombieskräckisar från australien, love it :))

Greigh
7/15/13, 4:23 PM
#3

Sett "Plaga Zombie: Mutant Zone" eller "To Kako: Evil"?

[Tilde]
7/30/13, 8:02 PM
#4

Braindead! En av mina favoritfilmer, skrattar hysteriskt åt parkscenen med zombiebebben! 😂

Såg också Wasting away, vilket handlar om ett kompisgäng som blivit till zombies men inte vet om det själva. Den är väldigt dålig som så (alltså en B-film), men faktiskt ganska kul och har sina stunder. 🙂

Greigh
7/30/13, 8:52 PM
#5

Re-Animator, Return of the Living Dead, Evil Dead 2: Dead by Dawn, Evil Dead 3: Army of Darkness, Brutal Relax, Bong of the Dead, Poultrygeist, Redneck Zombies, Dellamorte Dellamore.

emoflickan
7/30/13, 9:09 PM
#6

#5 alla fina filmer :) har sett to kako: evil men inte plaga zombie, ska jag kolla upp!

Return of the living dead är ju en riktig gammal favorit..ja, alla tre egentligen :) eller sen kom det väl fler…men 1,2,3 är ju fantastiskt bra! Och evil dead behöver man väl inte ens kommentera :) Tyckte dock inte "remaken" var spec. bra, en del mysiga scener..men tacka vet jag ash! :)

Annons:
Calcifer
7/30/13, 11:50 PM
#7

Zombieland


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Greigh
7/31/13, 11:56 AM
#8

#6
Plaga Zombie är en filmserie i tre delar :)

To Kako har även en uppföljare.

Greigh
8/2/13, 11:04 AM
#9

Får ju inte glömma "Versus" som är riktigt bra.

Kan lista upp några fler som jag rekommenderar:

Bio Zombie
Wild Zero
Dead & Breakfast
Fido
Real Zombie Revolver
It Came From the West - Zombie Western
SARS Wars: Bangkok Zombie Crisis 
Undead or Alive
Battle Girl: The Living Dead in Tokyo

Greigh
8/9/13, 9:07 PM
#10

Special Dead
A Cadaver Christmas
Necro Files 1-2

Fialotta89
8/21/13, 1:52 AM
#11

Tucker and Dale vs Evil. helt underbart rolig film

MichelleLindh
9/18/13, 2:09 PM
#12

Zombieland tyckte jag var sjukt bra. 🙂

/ Michelle 

Upp till toppen
Annons: