Annons:
Etikettasiatisk-skräckfilm
Läst 2635 ggr
Guybrush
7/22/13, 7:55 AM

Läskigaste skräckisen!

Alla som vill se en riktig skräckfilm borde se den thailändska filmen "shutter" (INTE remaken). :)

Annons:
Calcifer
7/25/13, 2:30 PM
#1

Jag tyckte inte den var läskig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Guybrush
7/25/13, 5:16 PM
#2

Den är ju vidrig! Älskar när de helt nästan utesluter special/dataeffekter och satsar på smink och läskig stämning istället :)

Calcifer
7/25/13, 6:31 PM
#3

Jag tyckte inte det. Satt mest och rynkade pannan. Japanska Occult och Shirome var lite mer kalla kårar filmer, om vi ska prata utländskt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Guybrush
7/25/13, 11:37 PM
#4

Ja japanerna kunde skrämma skiten ur en när de var i sitt esse.. Koreanerna gjorde en del läskiga filmer också. Tyvärr tycker jag asiaterna är de enda som har gjort riktigt läskiga filmer

[Tilde]
7/28/13, 5:21 PM
#5

Har inte sett den, men jag tycker inte filmer där jag inte förstår språket är läskiga… Japanska har jag pluggat så jag är van vid språket och förstår lite här och var, så det är OK. Thailändska kan jag ingenting av däremot xD Men jag kanske kollar upp filmen ändå.. är ensam hemma ikväll!

Guybrush
7/28/13, 10:38 PM
#6

Det finns ju alltid engelsktext på filmen. Jag förstår inte Thailändska heller, bara engelska och svenska som jag kan, men ändå älskar jag asiatiska filmer generellt. Rent allmänt tycker inte jag att ett språk ska kunna hindra en från att se bra filmer när det finns textning på engelska och ibland t o m på svenska. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: