Annons:
Etikettövrigt
Läst 889 ggr
: )) kram
5/17/14, 6:34 PM

Värstingfilm?

För några år sedan läste jag en artikel om en regissör (kan varit en asiatisk) som skulle göra en film så full av skräck att han skulle betala en biotittare 25 000 dollar för att sitta ensam i salongen och se filmen utan att blunda eller titta bort!!!! Någon annan som läst det och vet vilken film det kan ha varit????

Hjärta

Annons:
PrincessMelpomene
5/21/14, 1:36 PM
#1

Utmaningen antagen :O vill så se denna film :D

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

: )) kram
5/21/14, 5:36 PM
#2

Jag säger detsamma!!!!! Fasen jag vill veta vilken film det är 🤔

Hjärta

PrincessMelpomene
5/21/14, 8:40 PM
#3

Jag använde mina bibliotekarie superkrafter och hittade filmen :D

http://forum.dvdtalk.com/movie-talk/569949-ram-gopal-varma-10-000-reward-watch-horror-movie-without-getting-scared.html

Filmen heter Phoonk 2 och är en uppföljare till en film med samma namn från 2008. Var tydligen en Bollywood regissör och det handlade om 10 000 dollar. Såg dock på trailern och kan inte säga att jag e värst imponerad. Men tydligen så gjorde han samma utmaning med sin första film och på den så sprang deltagaren ut efter 30 min av filmen.

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

: )) kram
5/21/14, 9:24 PM
#4

Meeeeeeeeen!!!!!!!!!!! Du är ju otrolig!!!!! Tack tack tack!!!!!!!!!! Men vad tråkigt att den inte verkar läskig!!! : ( då blev det väl lättförtjänta pengar ; D men man hade ju hoppats på nåt annat…..

Hjärta

PrincessMelpomene
5/21/14, 9:29 PM
#5

Ibland så kan man vara till någon nytta 😃

Lycka till i skräcktittandet. Hoppas det finns nått i filmen som skrämmer.

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

: )) kram
5/22/14, 7:03 AM
#6

Tack igen : ))))))) ja jag ska kolla upp detta och hoppas på lite adrealinpåslag och ståpäls ; D

Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: