Annons:
Etikettpolls-quiz-lekar
Läst 1336 ggr
GiraffTunga
7/3/14, 6:43 PM

Vad tycker ni?

Vilken skräckfilms typer älskar ni? Jag tar demonisk besatt.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
molam
7/3/14, 6:46 PM
#1

ALLLTTTTT!!! Men dom bästa är dom med Mutanta djur av alla dess slag Värst är dockor och clowner då Dessa är jag rädd för i Daglig term med

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

GiraffTunga
7/3/14, 6:52 PM
#2

🙂

You can not judge me unless you know me.

Gasoline
7/3/14, 6:53 PM
#3

Hade jag fortfarande kollat på skräckfilmen så hade det varit typ spökfilmer. 

Älskar japanska skräckfilmer, i stil med The Ring. Det var så länge sedan jag kollade på skräckfilm så minns inte vad alla bra filmer hette. 

Men jag kollar fortfarande på Zombiefilmer, den söliga varianten. Spännande, intressant och beroendeframkallande 😃

erspers
7/4/14, 12:02 AM
#4

Jag gillar det mesta

Greigh
7/17/14, 10:10 PM
#5

Gillar slabbiga filmer med mycket tarmar och slask!

Norman Bates
9/23/14, 9:16 PM
#6

Jag gillar spöken & andra elaka gengångare som jävlas med folk..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Annons:
[Tilde]
9/25/14, 10:13 AM
#7

Jag saknade alternativet Zombies. Tog allt, men gillar absolut inte allt, haha. Ogillar spöken/demoner… Väldigt få filmer i den genren som är bra tycker jag. :/

[MikaelaR]
9/27/14, 6:30 PM
#8

fick inte tillräckligt mycket alternativ i undersökningen mitt svar stämde inte då jag tycker om olika och det varierar, jag tycker inte om allt!

yamher
10/3/14, 9:11 AM
#9

jag gillar spöken, men det finns gott om filmer med clowner, dockor och demoner som är riktigt bra. Eller varelser generellt. Eller bara känslan av något…

Såg att USA hade en plan i beredskap om det någonsin skulle bli en zombiekatastrof där, på tal om ingenting.

Alis volat propriis Oskyldig

Norman Bates
10/5/14, 11:58 PM
#10

#9 Hur ser den planen ut? 😜

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

yamher
10/6/14, 11:07 AM
#11

vet jag faktiskt inte. Läste en notis i senaste versionen av Illustrerad vetenskap.

Alis volat propriis Oskyldig

Norman Bates
10/6/14, 1:05 PM
#12

#11 Ah okej hade varit kul att få veta det annars 👻

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

VildaVittra
10/6/14, 1:11 PM
#13

#10 Så här: 
http://i2.cdn.turner.com/cnn/2014/images/05/16/dod.zombie.apocalypse.plan.pdf

Jag gissar på att det är en exempelplan för interna utbildningar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
yamher
10/6/14, 10:02 PM
#14

#12 Jag med faktiskt. Hade varit intressant.

Sökte lite på nätet och kom över en diskussion i ämnet som några amerikanare hade. Om hur väl förberedda de skulle vara för en zombie attack tillskillnad från oss Européer som ser ner på dem. Rätt vapen och insikten hur man tar död på dem. Ja, framförallt detta med att alla ska bära vapen för det löser alla problem.

Alis volat propriis Oskyldig

VildaVittra
10/6/14, 10:59 PM
#15

#14 Missade länken till den?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

yamher
10/6/14, 11:15 PM
Freddy H-K
1/15/15, 6:32 AM
#17

Spöken och sånt, psykologiskt och ungdomsskräckfilm som Friday the 13th och House of Wax. Tycker även miljön är viktig. Gammalt hus/slott i en dimmig skog Glad Dockor och Clowner är bra det också beroende på hur de ser ut. Men Billy i Dead Silence och Annabelle faller mig i smaken.

Upp till toppen
Annons: