Annons:
Etikettparanormalt-sci-fi-övernaturligt
Läst 1160 ggr
crimson
3/29/15, 11:50 PM

Letar efter gammal skräckis!

När jag var yngre, för ca 5 år sedan, köpte jag en skräckis på måfå på en spelbutik som hade något erbjudande, tänkte inte så mycket på vad jag valde. Kom hem, kollade på den, och den skrämde fullständigt skiten ur mig.

Ett halvår senare hade jag fortfarande mardrömmar om denna film, men min dåvarande pojkvän tyckte vi borde se den, då han inte sett den förut. Vi kollade i ca 10 minuter innan jag var tvungen att stänga av den för att jag inte klarade av filmen igen. Kvällen slutade med att vi bestämde oss för att gräva ner filmen i ett näraliggande grustag, haha.

Jag försöker nu hitta den, då jag inte kommer ihåg den, och vill se om jag bara var mesig förr, eller ifall den verkligen var så läskig som jag tyckte då.

Den handlade om ett barnsjukhus, där alla som var påväg att bli friska bröt benen utan uppenbar anledning. Det var något gammalt spöke med "leg braces" eller något som spökade. Har för mig att hon såg förjävla äcklig ut, men det var länge sen och jag kommer inte ihåg.

Någon som har någon aning om vilken film det kan ha varit?

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

Annons:
VildaVittra
3/29/15, 11:54 PM
#1

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Liz85
3/29/15, 11:54 PM
#2

Från andra sidan kanske?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Från_andra_sidan_(film)

Googlade på rysare + sjukhus + barn

AnneN
3/29/15, 11:54 PM
#3

Låter intressant så följer denna tråd i hopp om att någon vet vilken film det är.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Carpinus]
3/29/15, 11:56 PM
#4

Har inte sett filmen, men sökte på det du uppger och hittar en film som heter Frágiles ("Från andra sidan" på svenska) från 2005. Kan det ha varit den?

molam
3/30/15, 12:06 AM
#5

Jag vill se filmen så sätter en punkt här

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

crimson
3/30/15, 1:00 PM
#6

Det är den! Tack så jättemycket! #1, #2, #4, good detective work, haha :D

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

Annons:
Upp till toppen
Annons: