Annons:
Etikettövrigt
Läst 856 ggr
Calcifer
2017-10-02 11:24

Brukar ni se på "dåliga" skräckfilmer?

Och då syftar jag alltså på skräckfilmer som på t:ex IMDB fått betyg 3 eller lägre. Är det något ni någonsin kollar på, i så fall, varför?

Själv kan jag göra det om jag är på flumhumör, dvs, jag vill se skräck men inte nåt som skrämmer eller så utan mer typ haha, nu dog hon, vad fult. Eller om en skådespelare jag gillar är med.

Hur är det med er?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Zadeira
2017-10-02 11:40
#1

Jag vet med mig att jag inte alltid tycker som andra, särskilt om skräckfilmer. The Blair Witch Project är ännu en av de filmer som skrämt mig absolut mest, men ett tag var det enda man hörde hur jävla dålig den filmen var och att alla hatade den

Jag tror jag är ganska selektiv när jag väljer skräckfilm. Inte så att jag väljer utefter omdöme från andra utan jag vill se trailern och sen väljer jag själv efter det.

Calcifer
2017-10-02 11:48
#2

#1 Whaaat? Men det är ju typ en film som förutom Cannibal Holocaust verkligen fick found footage filmer på kartan igen jag har typ aldrig hört ett enda dåligt ord om den. :O

Jag kan se på det mesta, om jag är på rätt humör. Jag såg nyligen en film med typ 3,2 på IMDB och ja, den var verkligen dålig. Men samtidigt så var jag jättetrött, hade ingen lust att se nåt tungt, och ptja, varför inte. 

Men ibland tycker jag det går att se av trailern att njae, denna förtjänar nog betyget på IMDB.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2017-11-06 15:06
#3

Såg Hunting Ground som är en bigfoot film igår och guuud vilken dålig film. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: