Annons:
Etikettamerikansk-skräckfilm
Läst 966 ggr
Calcifer
10/3/17, 2:19 PM

IT part 2.

Som väntat hade första delen sådan extrem succé att det definitivt kommer en tvåa och vi kan vänta oss den 2019. Det finns mycket sagt om den redan, och jag är otroligt otålig och vill ha den nu! I videon jag länkar är en kille som går igenom citat som avslöjar en del som kan komma att dyka upp i filmen - det är inte riktigt stora spoilers, men om ni inte sett originalet eller läst boken så är det definitivt spoilers så se den på egen risk!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Zadeira
10/3/17, 3:44 PM
#1

Har inte sett klippet du länkat men det det var ju ganska självklart att de skulle göra en tvåa. De kan ju inte helt utelämna den vuxna delen som var så viktig i originalet. Ser fram emot den och se vart de tar det hela!

Calcifer
10/3/17, 3:50 PM
#2

#1 Nä jag har varit helt säker på det hela tiden också även om de sagt "bara om den drar in tillräckligt med pengar", as if att den inte skulle göra det. Nyfiken på vilka som får roller som de vuxna barnen. Jessica Chastain ska tydligen vara en möjlighet för vuxna Beverly.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
10/3/17, 4:12 PM
#3

#2 Ja, med den hypen det varit fanns det liksom inte en chans att IT inte skulle slå stort tyckte jag 😉

Calcifer
10/3/17, 4:20 PM
#4

#3 Nä precis. De sa ju att de inte var säkra osv, men det kändes hela tiden som att… den här filmen kan fasiken inte bomba, klart de gör en till.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: