Skräckfilm iFokus

Skräckfilm

Etikettpresentation
Läst 66 ggr
Calcifer
1

Presentation - Vem är du?

Här får du gärna dela med dig om vem du är, varför du dras till skräck, etc. Beskriv gärna så mycket du kan om vem du är och presenterar dig ordentligt. Oavsett om det har med sajten att göra eller ej.

Dela enbart med dig om saker du känner dig trygg med. Personliga uppgifter ska man vara försiktig med.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[i_love_iller_2]
0

Jag är en tjej på 9 år som äälskaaar skräckfilm. Anledningen att jag gillar det så mycket är nog för att man typ kommer in i en annan värld,man tar en liten paus från verkligheten helt enkelt. Skräck poddradio funkar också. Bästa är creepypodden o spöktimmen.

Heddiz
0

Jag "upptäckte" precis Skräckfilm. iFokus fast jag varit medlem här i flera år..Är det ett relativt nytt forum, kanske..🤔

I vilket fall så älskar jag skräckfilmer, och försöker titta på det så ofta som möjligt..ha ha..
För att få upp pulsen lite mer..

Annars så älskar jag djur, speciellt hundar..
Jag, min man och våra hundar bor i Stockholm, vilket är en rysare bara det! 😅

Ngr favorit-skräckfilmer är bla Zombiefilmen- 28 weeks later, The Others -med Nicole Kidman, klassikerna The shining, Exorcisten, Cujo och många många till!

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

• Redigerat 2023-10-03 03:06 av Heddiz
Zadeira
0

#2 Skräckfilm har funnits på iFokus sedan i alla fall 2013, men det är i perioder väldigt lite aktivitet här.

[i_love_iller_2]
0

#1: podd*

Zadeira
0

Tänkte presentera mig, något jag glömt göra här.

Zadeira kallas jag på nätet. Medarbetare här på Skräckfilm, ett ämne som ligger mig nära hjärtat. Poddar är också nåt jag ägnar mycket tid åt. Slukar det mesta om skräck, true crime, övernaturligt och spökhistorier.

Första skräckfilmen jag såg var Det (originalet) när jag var kanske 8 år gammal, sen var jag fast. Läste redan då typ var Stephen King-bok jag kom över så steget till film var inte långt.

Utöver skräck är musik och hundar det jag helst ägnar tid åt. Har ingen egen hund, men är stödhem åt en och sen passar jag en kompis hund en dag i veckan så det är nästan fulltid med hund ändå.

Heddiz
0

#3: Jaha ok! 😊

Då måste jag ha missat just detta forum, jag har iofs inte varit medlem så jätte jätte länge här..

Tror inte jag hittade iFokus förrän 2021-på GOOGLE, medans jag varit medlem på flera andra forum sen 2000 som tex Vovve, Familjeliv, Flashback och nåt mer hund o hästforum, men jag tycker iFokus har varit bäst.

Tycker det är mer ordning och reda här och trevligare människor överlag!

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"