Skräckfilm iFokus

Skräckfilm

Etikettamerikansk-skräckfilm
Läst 69 ggr
Calcifer
0

Longlegs

Så har dragit mig mig lite för att dra detta inlägg.

Cage kan ju vara ganska löjlig ibland i vad han gör. Inte dålig men ni vet… den har en lite egen stil. Men longlegs? Är nog det fucking läskigaste jag sett på åratal. Jag blev så obehagligt påverkad att jag ville inte ens se filmen…

Cage gör ibland fåniga filmer men helvete denna film. Tror aldrig jag sett honom så bra och vad han vet vad han gör alltså. Så himla imponerad.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Draken
0

Har varit sugen på att se den, så du menar att den var bra ? har tvekat, just med tanke på Cage 😊

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Calcifer
0

#1: vansinnigt bra. Han är fantastisk i den verkligen.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Draken
0

Då har jag film att se 😁

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

piredvure
0

Det låter som att du verkligen blev överraskad av Nicolas Cage i Longlegs! Han är ju känd för att ibland gå "all in" med sina roller, vilket kan resultera i både överdrivna och ikoniska prestationer. När han får rätt material och regi kan han verkligen briljera.

Det låter som att Longlegs slog an en väldigt obehaglig ton för dig. Vad var det som gjorde den så läskig? Var det stämningen, själva berättelsen, eller kanske Cages skådespel?

Cage har ju haft en intressant karriär med allt från Face/Off och Con Air till indie-pärlor som Mandy och Pig. Tror du detta är en av hans bästa roller hittills?

my website: slope